About

Monday, July 29, 2013

Buat Semak

Eh eh eh...hamboi!
Tetibe terasa nak menyemak kat blog sendiri (^_^)
Nampak tak muke saya bulat, eyebags sebakol, letih benau le tew kunun
Orang lain puasa kurus, saya ni makin bulat pulak muka, cemana tu kikiki
Makin banyak pikir, makin bertarap makan, waktu buleh makan la kann
Saya tengah blur, semenjak dua menjak ni buat keja ntah hape-hape je
Adoii..sempit otak. Dah la hidung selemo, dekat sekotak dah tisu buang
Haishh tak abih-abih ek...
Di saat ni jugak, saya rasa segabut semacam. Stress!
Beberapa hari lepas saya dah berbincang dari hati ke hati ngan tuan besa saya di rumah
Tengok la cemana lepas raya nanti, tak mau terburu-buru buat decision
Takot-takot pisang berbuah kedua, ketiga dan keempat kali
Pokok pisang belakang umah baru nak naik, tak berbuah lagi
Kalau tak buleh goreng pisang petang kang ehhh tetibe hahaha
*menggong*

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

10 comments:

  1. aiiii...lain mcm je bunyinya tu..nak res**gn ke..tulaaa wak..sy pun tetiap hari trpikir bnda yg sma :((

    ReplyDelete
  2. ntah la awak, susah nak kate
    just wait n see
    :)

    ReplyDelete
  3. ehh..ape cite ni??

    tanak sharing2 ke? hehe..
    moga dipermudahkan urusan mimie..

    ReplyDelete
  4. awat yg berserabut sangat tu....cer citer cer citer..

    ReplyDelete
  5. hmmm penat kan.org lain x paham.hmmm

    ReplyDelete
  6. apa tu...?? tgah puasa kalau dok sok sek sok sek.. rimas... takut2 terbatal puasa.. hehehe

    ReplyDelete
  7. @mama_ka0ri
    Nothing serius laa
    Besa la sy sikit2 sentap kakaka

    ReplyDelete
  8. @ibulala
    Kt tmpt cik ana ada nk pakai tea lady x
    Sy nk tukau profession lah haha

    ReplyDelete
  9. @rara
    Kannn...
    Mata rasa nk katup jek...lena haha

    ReplyDelete
  10. @zie
    Tu la dia..hidung penuh
    Hahahaha

    ReplyDelete