About

Wednesday, July 17, 2013

Penakut

Apakah insidennya ini? Haaa ce teka ce teka

Cube perati gamba bawah tu
Rupa-rupa nya.................ade si comel ini kikiki
Penakut sungguh la piya nih
Bukan piya je ngan abang dia pon same, snapkan gamba laju-laju
Tak tengok pon skrin henpon
Mata tengok kucing tu, takut nau kucing datang dekat dia, padahal jauh tepi nu
Tapi kucing tu pon satu, dah tahu piya ngan hadif takut kat dia
Lagi dia suke nak dekat, pandai kan dia nyakat dua beradik tu hahaha

9 comments:

  1. lawak la piya ni. anak anak kite sume tak takut kucing. lagi haru sbb siap pegang pegang lagi. geram je tgk.

    cik mimi, gajet yg awk jual tu note 10.1 ke? yg kite punya tu tab 2 (10.1) la tu. best tak guna tab 2?? cer citer cer citer

    ReplyDelete
  2. haha..terbalik la anak2 kita..cuma sorang je yg takut kucing..aleesya..lagi dua org tu kucing yg lari bila nampak depa..haha..

    ReplyDelete
  3. haha, binatang memang dapat detect org tak suka dekat depa. sebab manusia, bila takut automatik akan keluarkan 1 hormon..tak igt nama dia. tu sebab binatang boleh bau dan makin dekat.hihihi

    ReplyDelete
  4. OO TAKUT KUCING YER.. HEHE

    ReplyDelete
  5. @ibulala
    mmg penakot sgt dak piya nih
    kucign jauh sedepa pon dh teriak
    lemas kadang

    ReplyDelete
  6. @mama_ka0ri
    hahaha terbalik plak yek
    sy x takot cume geli
    anak2 sy sume penakot, alya je dah brani

    ReplyDelete
  7. @mimi
    oh heh???
    patot la makin dekat dia
    saje kannn hihi

    ReplyDelete
  8. @zie
    gitew le..tak terbendung lg ketakotannya
    :P

    ReplyDelete
  9. ngeheheh!!lari dr kucing ye piya :PP

    ReplyDelete