About

Sunday, July 28, 2013

Most Wanted

Bukan Rombau Most Wanted yo hahaha
Korang suke tak tengok cite katun, suke tak?
Ohh saya memang suke sangat, peel pon dah macam katun dah kekadang
Penah tengok Madagascar? Best kann!
Sume series Madagascar saya suke, hapai dah cite dia
Kalau dah selalu tengok mana tak hapai kann, anak-anak saya tulah tak jemu-jemu
Saya pon selalu lah join dua kaki hihi
Madagascar 3 | Europe's Most Wanted versi alih bahase ke bahasa melayu
Ditayang taim raye, tak silap raya pertama canel HBO jam 8.00 malam
Haiiii orang sebok raye kann mana le sempat nengok katun ek
Tapi saje le bagitau kut-kut tak kemana kann
Saya sah-sah le takkan dapat tengok, ada kat kampong taim tu
Tunggu siaran ulangan kot ada, misti ada nye lahh
Kalau tak ulang-ulang bukan astro la hee~
Tahu tak kenapa kita nak tengok dan tetibe promote ni
Pasalnye ada FA, Apis ngan Lisa! (^_^)
Entri ni entri menyemak je, sambil menung pikir-pikir nak masak apa petang nih
Blank kan? Tetiap ari duk terkebil-kebil kat dapo mikir...haisssh
Kita memang jarang sangat membeli kat bazar
Takat arini rekod masih baik lagi, dapo comot saya tu masih berasap
Walaupun kekadang cume sempat bihun goreng jek, janji kita masak
Takat kuih-kuih tu memang selalu la beli, main dish tetap masak..ecehhh
Bukan apa elak pembaziran, kat bazar tu kalau ikotkan sume mende nampak sedap
Tapi bile tiba waktu buke tak usik pon..yang dimasak jugak yang abih
Ok, kita mau iron baju dulu la..kot-kot dapat ilham nak masak apa kikiki

6 comments:

  1. eheheh!!kt rumah ni pun dapur hari2 berasap jgk..tp bukan sy yg masak,,,ngeheheh!! bertuah punya wifekn :P

    ReplyDelete
  2. hehe..sama la kita..pegi param pon bukan membeli sgt..tgk orang jer lebih..haha..

    kita pon suke kartun jgk!! haha..

    ReplyDelete
  3. kite x masak. beli jek. menu bergantung pada encik somi.

    ReplyDelete
  4. @QA
    wahh untung la dia hubby tolong
    :)

    ReplyDelete
  5. @mama_ka0ri
    tgk katun ilang stress kann hihi

    ReplyDelete
  6. @ibulala
    awak kan keje jauh cik ana
    mmg sah2 kena beli
    dulu taim sy keje gombak pon cenggitu gak

    ReplyDelete