Penah jumpe orang pe'el cenggini tak? Sesekali nampak comel kan
Non-stop talking bla bla bla.....tak dan nak menyelit kann, semak otak :P
Terasa macam diri sendiri pon ada, camgitu le reaksi asben saya kalau maleh nak layan kakaka
Tapi paling nyata saling tak tumpah pe'el anak saya, dak aisyah
Memang sangat la over bercakap, kalau petang-petang tu start masuk keta sampai la ke depan pintu umah, tak abih-abih bercakap. Memacam nak crite, mama itu, mama ini, mama tadi kan, mama kawan adik..adoii kekadang tak terlayan. Tak menyempat-nyempat nak cite semua dan buleh jugak taim tu nak tunjuk segala hape yang dibuatnye kat sekolah, rasa nak tekan je button pause kat badan dia tu kalau ada la haha

Tapi most all the taim saya layan kan aje, cume sesekali taim angin ribut puting beliung je saya diam. Kalau dia tak paham emosi saya tu, baru le saya tego dia pelan-pelan, kang kasar-kasar teros tak mau bercakap, naya pulak. Sunyi sepi la saya. Sebab penah sekali saya marah dia interrupt saya tengah sembang ngan papa dia, buleh dia kata 'Ala mama ni cakap pon tak boleh, kalau tak suke, mama letak je adik kat tong sampah'
Gulp..tersentap tangkai hati mama dia nih, cemana la dia buleh terpikir nak cakap camgitu. Sedih dan bersalah pulak rasanya. End up, mama kena la explain bebaik kenapa kita marah dia, bila dan situasi macam mana yang dia tak buleh cakap. Sejak tu jugak saya tak marah dah kalau dia dah start enjin dia. Biarlah...kekadang tu saya dengar gitu-gitu je, ye la kita ni kan super mak, dah kalau keje duduk nak melayan dia nyembang je keje lain sape nak buat kann. Jadiknya mama kena la berlakun sikit sesekali (^_^)